برای تامین امنیت خانه، بهترین ایده در نصب انواع تجهیزات مناسب حفاظتی می باشد. هر چند می توان از امکانات فیزیکی قدرتمندی مانند درب های ضد سرقت، سطح امنیتی خوبی را ایجاد کرد، لکن هوشمند شدن چیزی فراتر از نصب یک درب ضد سرقت است.

در هوشمند بودن، وضعیت کلی خانه هر لحظه در پایش و اطلاع رسانی ما قرار می‌ گیرد. اما آیا تمام این سیستم ها می توانند شرایط یک خانه هوشمند را تداعی سازند؟ بهتر است در زمان تهیه سیستم اعلام سرقت از منزل، حضور چند ویژگی کلیدی را در نظر داشته باشید. هر چه سیستم اعلام سرقت از منزل انتخاب شده شما در تامین این ویژگی ها توانمندتر باشد، قاعدتاً در ایجاد خانه ای هوشمند با تامین درست نیازهای امنیتی توانمندتر است.

سیستم اعلام سرقت از منزل باید قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد. کاملا منطقی است که در صورت نبود اهالی خانه سیستم شروع به پایش امنیتی محیط نماید. لکن در بسیاری از موارد پیش می ‌آید که نیاز است افرادی تحت اطلاع صاحبخانه در محیط خانه حاضر شوند. در این حالت باید امکان خاموش کردن سیستم اعلام سرقت از منزل، آن هم از راه دور وجود داشته باشد.

منبع: سیستم اعلام سرقت منزل _ کالنجی

 
آموزش تابلو برق صنعتی سرقت ,سیستم ,اعلام ,خانه ,منزل ,هوشمند ,اعلام سرقت ,سیستم اعلام ,داشته باشد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. نمایندگی نرم افزار حسابداری هلو الموقع المعلوماتی لشیعة إفریقیا سایت خبری فارس | فارسی خبر | اخبار جدید ایران و جهان فروشگاه معرفی اجناس سرگرمی 97 عشق و دوستی وبلاگ شخصی آریا کردزنگنه baser